Tegal Airlines

“Dulur-dulur penumpang, delat maning kapal mabur apan mabur… Sedurunge, nyong karo pramugari liyane pan nuduhna cara-cara ngadepi keadaan darurat… Klambi plembungan ana nang slesepan ngisor jengkok, dinggo dong kapal mabur mandeg nang nduwur laut…

Carane jukut klambi seka slesepan terus dinggo, tarik taline ben klambine mlembung..endah sampeyan ora pada klelep nang laut .. Pipa karet didamu ben lampune kedap kedip dadi bisa dideleng seka kadohan… Klambi kuwe aja dicolong atawa digawa balik, ning konangan bisa ditempilingi rika… Montor mabur kiye ana enem lawange, loro nang ngarep, loro nang sewiwi, terus loro maning nang mburi…

Angger pesawat kurang hawa nggo ambekan, mengko metu dewek masker oksigen seka loteng.. Ning masker mecotot, gagian dinggo, ambekan kaya biasane bae, aja ngos-ngosan, marakna liyane pada wedi… Semono pengumuman seka nyong, anger pan maca majalah apa koran, kuwe ana nang slesepan jengkok ngarepe rika kabeh…

Nek garep mutah, nganggo plastik nang ngisor jok,, aja janji mutah koprat kapret njijiih,, inyonge sing repot ngresiki. Ning pan nguyuh, kakuse nang mburi. Aja nguyuh karo udud nek konangan di uyuih sisan kon. Aja ngising disit ya,, nek mabur mbok taine nibani bumi. Nek belet ngising nang bandara baen nek medun.

Aja nguyuh ning kakus ngarep, kae kakuse wong sugih… Wis lah, cangkeme kesel, moga-moga slamet waras bisa mudun maning. Kaya kuwe bae ya?. suwun…”. Oh iya, ngapura ya sing nggawa ndog asin nekora tahu tegal tulung njaluk lah aku kencot pisan awit mau manjing urung nyekek.

9 Komentar (+add yours?)

  1. Bjl
    Jun 22, 2012 @ 16:59:58

    repost kayak kuwe..

    Balas

  2. cesssss
    Jun 25, 2012 @ 12:11:06

    ngising bling!

    Balas

  3. mulyanto
    Jun 26, 2012 @ 08:30:34

    angger tiba.. kemurep yah.. aja ngathang2 baen. apa maning bocah wadon ngathang2.. halah

    (kalau jatuh… tengkurap yah.. jangan telentang terus. apalagi cewe telentang… halah)

    Balas

  4. sobek-sobek
    Jun 26, 2012 @ 20:28:09

    like….. HahahašŸ˜†

    Balas

  5. durable
    Jun 27, 2012 @ 17:03:42

    hahahaha

    Balas

  6. rahitama
    Jul 17, 2012 @ 10:17:55

    kocak…ijin copy gan buat koleksi..hehe

    Balas

  7. Tegal Airline Pilot
    Jan 02, 2013 @ 09:14:45

    Ada MP3 nya nggak?

    Balas

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: